Min Rogue hedder : "Nerafian" Fordi : Det er tager fra boss "Nefarian" i Blackwing Lair. byttede bare rundt på F og Ri hans navn og så kom "Nerafian" ud af det ;D
Min Hunter : "Quiker" Fordi : Hunter er hurtige og skyder hurtigt så synes det var et godt navn til ham
Meget interesante måder I har fundet på jeres navne! Jeg syntes, der er mange, der baserer deres navne på.. ja, jeg har altså glemt udtrykket, men en slags tankerække, man tænker på et, og bygger videre på det, osv. (^^)
Min søsters level 80 druid main, var jeg med til at finde på navnet til, da den endnu var et æg :D Vi sad og snakkede om det, og blev begge enige om, at Sofie - min søster - skulle have et navn, der udstrålede energy og livlighed. Som sædvanlig skrev vi først en masse skrumeskrubsnunsovs, for at se hvordan det så ud. Og det så ikke godt ud, og udstrålede ingen af delene. Jeg ved ikke om det var Sofie eller jeg, som kom i tanke om en bi/hveps. Pludselig var den der bare - Wipsy the Tipsy! d:
Kan se der også var en anden der hed Dwar .. hedder selv "Dwardk" Men det er altså sådan at jeg fandt på navnet fra dengang jeg var virkelig nub og lige havde fået spillet at jeg syntes at dværge hunters var så seje fordi de havde guns at jeg skulle lige prøve at have en som jeg så ville slette senere ,,, så bare for sjov lavede jeg ham så grim som jeg kunne- og det var nogle år før der kom barber shops :( (god bless barbershops) og da jeg så skulle finde et navn sad jeg og kiggede på min skærm .. så jeg var dwarf ( og jeg skulle self lige ha den der -DK på ) så jeg tog jo så lige et -F af og hed så dwardk ... senere viste det sig at jeg godt kunne lide at spille ham og gad ik til at spille en op igen .. nu bliver jeg så kaldt "Dwar" selvom nogle tror der står dwarf .. men fortryder jeg har det der DK på