Jeg står i den ulyksalige situation at jeg har været inaktiv i spillet i en længere periode. Da jeg ikke har nok achievements i ICC, kan jeg ikke deltage med Random raids på min server, og jeg kan ikke finde en guild der passer til det niveau jeg gerne vil spille på, da min GS kun er 5,7.
Findes der mon en guild derude, hvor man ikke skal have gennemført CATA, før det udkom, eller soloet ICC HC, som har brug for en Shammy eller Priest. Jeg bryder mig ikke meget om PvP, så jeg vil foretrække en PvE server. Jeg er p.t. Ally, men det kan der jo også ændres på nu.
Jeg ligger vægt på seriøsitet omkring raids, men spas omkring alt andet. Jeg er ikke den store tilhænger af monolog-guilds, hvor en enlig RL, taler som den eneste gennem hele raid. Med andre ord er det vist nok en casual raidguild jeg er ude efter, men en der rent faktisk kommer afsted på raids.
Smid en /reply, så kan vi tage en sludder... _ o O Intet er umuligt for den der ikke selv skal gøre det! O o _
Hvis du er villig til at joine et guild der stadig ikke har members nok til raids, og som måske ikke får det før Cata, men har mod på at være med til at starte op. Så er Graceful Brutality måske noget for dig.
Vi er på Stormrage EU alliance side.
Tag et kig på -link- hvis det lyder som noget du ville gide :)
Hey Azenya Semantic mangler healer priest og resto shaman så der skulle være en god chance for du var needed. vi har lige holdt 5 ugers raid ferie men starter op igen torsdag. er godt nok en pvp server men det mærker man ikke meget til prøv at fang mig eller en anden officer ingame eller skriv på -link-
Har du ikke et link til dine 2 mænd ? Evt. kig forbi -link- - Vi er på udkig efter Enhancement Shaman, samt Shadow og Holy Priest. Vi arbejder øjeblikket progress ICC25HC 9/12. Velkommen prøve fange en officer ingame, til nærmere samtale.
Da Danish Raiders gik i opløsning, så lavede vi vores egen guild. Der er i skrivende stund kun ét ICC10 hold, og det kører udelukkende progress raids, men vi er ved at etablere et ICC10 hold mere, som kommer til at køre alm. ICC10 raids, men på sigt utvivlsomt også ICC10 Heroic. På dette hold vil der ikke være krav til antal sign ups pr. uge osv., men de vil stadig være fokuserede på raids, men med plads til sjov og spas.
Senere på året kan det godt væree vi snupper lidt ICC 25 ppl Heroic, men da store guilds har et med at gå i opløsning i tide og utide, så er målet med vores guild ikke 25 ppl raids - slet ikke set i lyset af at loot i Catalysm er ens på 10 og 25 ppl raids.
Guilden er placeret på Turalyon (PvE), hvor jeg selv lige er kommet til fra Hellscream, og fordelen for dig ved Turalyon vil være, at der er en 7-8 andre danske guilds, hvis du en dag for lyst at prøve en anden guild.
Du kan se mere om vores guild her: -link- Mvh. Phriestoz